Deel 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nout Juffer - WaarBenJij.nu Deel 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nout Juffer - WaarBenJij.nu

Deel 2

Blijf op de hoogte en volg Nout

28 November 2014 | Australië, Sydney

Hier is ie dan. Deeltje 2 van mijn reisverslag. Afgelopen zaterdag diehard om half 7 de wekker want juist op zaterdag gaan we gewoon om 7 uur aan het werk. We beginnen (lees: IK) met een geul graven voor een extra riolerings pijp. Daarna vrolijk door met nog een geul voor 2 nieuwe electrisiteitskabels, waarna er nog een een gat mag worden gegraven voor het beton dat gestort gaat worden. Ohh wacht, de kabels moeten nog iets verder door dus laten we nog maar wat verder graven. En jahoor, JACKPOT, helemaal gratis en voor niks krijg ik met mijn domme geluk ook nog een halve meter aan dooie boomwortels erbij. Jippie!! Net toen ik dacht dat mijn geluk zijn toppunt had bereikt, mocht ik meehelpen met een nieuwe telefoonkabel leggen onder het huis van de buren. Want zoals er mensen zijn met geluk, heb je ze er ook bij die ongelofelijk veel pech hebben. De lieve (iets te) oude man die dacht dat hij verstand had van kabels, had per ongeluk de verkeerde kabel eruit getrokken. Maar de vriendelijke jongen die ik ben, dacht ''no worries'', toen hij te horen kreeg dat omdat 'hij de jongste was' onder het huis mocht kruipen om de kabel weer te monteren. En je raad het al. Daarvoor moest eerst een stukje grond worden weggegraven. Maar het toppunt van de dag was pas echt daar toen ik de eerder genoemde kabelgeul weer dicht mocht gooien omdat nu alles netjes en nieuw erin lag. Nadat ik cum laude was geslaagd voor mijn uitgebreide cursus 'duitser', kon ik me opmaken voor een heerlijk avondje stappen in het altijd gezellige Manly. En daar was ik serieus blij mee. Toen ik tot mijn grote verbazing de zon weer op zag komen ging ik toch maar eens naar bed. De zondag zal niet zo uitgebreid worden besproken voornamlijk omdat deze bestond uit: uit bed naar het buiten terras kruipen. Hier een aantal uur zitten, om daarna weer naar bed toe te strompelen. Op maandag had ik een lekker rustig baantje van onkruid weghalen. Om daarna met een koud biertje aan het strand een super gezellige middag met mensen uit het hostel te hebben. Want vergeet niet dat ik hier met een heerlijke gemiddelde temp zit van zeker 27 graden C zit. Dinsdag was toch zeker wel de meest memorabele dag die ik hier heb gehad. Na een dag van tevergeefs werk zoeken zaten we met een vaste groep buiten op het dakterras. Binnen in de eet/chill ruimte zat een beetje een aparte vrouw. Ze werd door de meeste mensen met rust gelaten omdat ze ook al de hele dag tegen een boek aan het praten was. En niet over koetjes en kalfjes maar volledige levensverhalen. Alsof dit nog niet genoeg was begon ze na een tijd te hebben zitten praten, zichzelf sexueel te bevredigen met dit zelfde boek. Jammer genoeg niet heel stiekem terwijl ze keek of niemand het zag maar gewoon hup met beentjes wijd en gaan. Na een halfuur van ongeloof, sprakeloosheid en vooral veel lachen, kwam dan eindelijk de night manager. Ze was zelfs nog verontwaardigd toen ze te horen kreeg dat 'dit echt niet kon', en vond ook dat ze niks verkeerd deed. Na een flinke waarschuwing heeft ze toch maar uitgecheckt de volgende dag. Wat een geweldige avond!! Voor de rest een lekkere doorsnee week gehad met veel zon, klein beetje regen en genoeg leuke mensen. Vandaag weer gewerkt en en in de zee gelegen. En morgen diezelfde planning. See you later en slaap lekker.

  • 28 November 2014 - 18:05

    Karin:

    Wauw, wat je als jongste allemaal maar overkomt en dan ook nog dag en nacht! Hoe dan ook, je geniet en dat is fantastisch om te lezen! Het blijft hier stil zonder jou, maar de pepernoten zijn deze keer lang zo snel niet op ;-)
    Grote knuff XXX

  • 28 November 2014 - 18:20

    Hennie En Bert:

    Hey Nout,

    Super om te lezen dat het je zowel boven als onder de grond goed afgaat.
    We hadden niet verwacht dat je het allemaal in een prachtig geschreven verhaal kan verwoorden.
    Hier in Kampen gaat alles rustig door .De Sint weer in het land enzo.Verder is het hier ook nog steeds mooi weer alleen een paar graden minder dus niet zo benauwd ;).
    De groeten voor nu en we wachten al met smart op je nieuwe avonturen.

    Bert en Hennie

  • 28 November 2014 - 19:21

    Joselien:

    Hoi Nout,
    Super die verhalen van jou. Wat zul je een eelt in de handen krijgen ;)
    Ik kijk al uit naar een nieuwe aflevering van je avonturen. Succes en geniet daar.
    Groet, Joselien


  • 28 November 2014 - 20:23

    Michella:

    Heee Nout

    Echt top om telezen hoe je het daar hebt.
    Zo telezen ben je een harde werker haha had ik nooit achter jou gezocht;p
    Nog veel succes daar en lekker veel biertjes drinken geniet er van!

    Xx

  • 28 November 2014 - 21:08

    Edwin:

    welk boek las ze?

  • 29 November 2014 - 00:10

    Ivo Kooman:

    hahahaha joww Nout
    Geweldig om dit zo te lezen ik ben wel een beetje jaloers
    Mis je wel bij de Ah niemand die meer zegt "halfiens" of "die mochen niet eens halfiens genoemd worden"
    Nog veel plezier en geluk geniet er van !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australie 2014

Backpacken in Australie.

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2015

Deel 4

04 Januari 2015

Deel 3

28 November 2014

Deel 2

20 November 2014

Mijn eerste 2 weken
Nout

Mijn reis avontuur door Australie. hier hou ik je op de hoogte

Actief sinds 05 Nov. 2014
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 4823

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 06 Juni 2015

Australie 2014

Landen bezocht: